2009. április 28., kedd

AVA Audio HP 01

Ezt egy napon vettem a Sennheiser fülessel, hogy majd együtt milyen jók lesznek. Talán 100e volt. Csöves, triódás, visszacsatolás nélküli gép, a kimenet kondival van leválasztva, nem trafóval.

És olyan erős kék LED volt az elején, hogy egyszerűen kikötöttem. Máig nem értem mire jó megvakítani a zenehallgatókat.

A hangja passzolt a Sennheiser füleshez, de talán annyira nem volt dögunalmas, attól azért neutrálisabb volt. De semmi extrát sem nyújtott. Se felbontásban, se semmiben. Végül is el tudok képzelni rendszert ahol jó és embert, akinek tetszik. Nekem a Sennheiserrel együtt maga volt az érdektelenség.

Évekig a PC-re kötve ez szólt mikor éppen mondjuk játszottam a géppel. 

Második tévedés, tök felesleges volt megvenni, együtt adtam el a Sennheiser fülessel, ha jól emlékszem.

1 megjegyzés: