2009. április 26., vasárnap

Ortofon MC1 Turbo


Mivel a lemezjátszó saját hangszedője tényleg kritikán alluli volt, hamar be is szereztem egy kicsivel jobbat, olyan 20e körül volt 98 környékén ez a magaskimenetű MC hangszedő. Örömmel töltött el, hogy vehettem valamit a lemezjátszómhoz, hogy magam alakíthattam. Azt hiszem ezt hívják hifizésnek. Sokat vártam persze tőle, a dobozában még kis mérési jegyzőkönyv is volt. Persze nem emelkedtem az audio nirvánában egyből, hiszen a lemezjátszó maga sem tette ezt lehetővé. Jó futómű nélkül a jó hangszedő is csak saját árnyékát nyújtja. Azért az előzőnél természetesen sokkal tisztábban szólt, jobb volt a követése is. Meg még a kart is átkábeleztem, foglalkoztam kicsit a technikával. De a tanév kezdetével és ezzel együtt a Pestre visszaköltözéssel - egyelőre legalábbis - elhamvadt az analóg technika tüze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése