2010. január 16., szombat

Beyerdynamic DT-880@600Ohm

Erről a fejhallgatóról igazán nem sok kép maradt fent. Talán csak ez az egy, ahogy egy kicsit későbbi rendszerem mellett lefényképeztem. A kakukktojás akiről még nem esett szó legallul, felette DIY füleserősítő passzív Heed előfokkal, végül legfellül a fejhallgatóerősítő tápegysége.

Elcseréltem rá a HD565 Ovation-t. Ugyan nem hallottam még előtte egyáltalán Beyerdynamic-ot, de azt tudtam hogy a Sennheiser nem az én ízlésem. Nagyon öreg, de hibátlan darab. Mai napig megvan, bár évek óta nem használom. Kicsit talán fel is kellene újítani.

Ami hangját illeti, a szimmetrikus fejhallgató erősítőhöz kötve (némi átkábelezéssel) igencsak megállta a helyét. Élénk magastartománnyal és hihetetlen jó, súlyos mélyekkel rendelkezett. Jól kommunikálta a ritmust is, inkább lendületesebb, modernebb zenéket hallgattam vele. Egy időben az abszolút kedvenc volt.

Aztán emlékszem miután más fejhallgató lett a főszereplő visszatértem hozzá talán egy év elteltével és akkor már nem tetszett. A középtartományt zártnak találtam, a magasakat túl tolakodónak a mélytartományt pedig nem elég pontosnak és nem igazán mélynek, inkább csak mennyiségében soknak. Vagy csak átállt a fejem arra a bizonyos utódra. Viszont amíg ezt hallgattam szerettem nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése