2010. január 22., péntek

Harman/Kardon HK680


Sokat nem fogok tudni erről az erősítőről írni, pedig könnyen lehet, hogy megérdemelné. Csak éppen túl rövid ideig volt nálam és nem éppen ideális körülmények között. Így nem tudott kialakult vele kapcsolatban az a bizonyos "lemezszelekciós" megérzés. Adva volt a Naim CD játszó, meg a DIY Dynaudio hangfalak és annyira húzta a csőrőm, hogy vajon hogy szólalna meg a hang a hangfalon, hogy kellett egy erősítő. Dynaudio papíron szereti az áramot, sok pénzem nem volt épp, ez illeszkedett a képbe. Brutális erőtartalékok vannak benne, diszkrét kapcsolás, és az a bizonyos Ottala tervezte. Jobb ajánlólevél nem kellett. Mellesleg megjegyzem mai napig talán a legolcsóbb erősítő ami a birtokomban volt és az egyetlen, amit lehetett távirányítani :)

Sajnos a rendszert csak nagyon kis szobában tudtam felállítani, így annyira elnyomott mindent a basszus, hogy értékelhetetlen volt a prezentáció. Nyilvánvalóan nem tetszett amit hallottam és az már csak megérzés volt, hogy amúgy sem tetszene. Talán egy-két alkalommal cipeltem ki a rendszert egy nagyobb szobába, de valahogy érdektelen volt az egész megszólalás, rossz értelemben hifis. Vagy csak simán nem szerették egymást a hangfallal.

50e-ért vettem és pont annyiért adtam el, különösebb nehézségek nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése